CONTENT MEDIA     

Pentru ca ne dorim ca si voi sa primiti un feedback pozitiv si pentru ca afacerea dumneavoastra sa prospere, va lasam mai jos cateva idei (tips&tricks sa le zicem) prin care puteti intelege de ce reclama/promovarea in mediul online este cea mai buna in acest moment la noi in tara si nu numai, indiferent de domeniul in care activezi!
      Pentru noi,ca producatori de proiecte foto-video,nu este important doar calitatea materialului furnizat, ci si dorinta de a evolua impreuna, in tot ce tine social-media! Ce vinde in aria voastra de activitate, ce prinde la publicul tinta, ce te face sa arati cat mai profesionist!
     Dacă vrei să îți promovezi afacerea într-un mod care să te diferențieze de concurență, să creezi relații pe termen lung cu clienții tăi și să îți mărești vânzările, toate acestea într-un mod eficient, atunci content marketing-ul este pentru tine. Acesta reprezintă o abordare permisivă, prin care construiești o relație cu clientul, îi oferi valoare și în schimb acesta decide să cumpere de la tine în locul concurenței. Când majoritatea afacerilor încearcă să întrerupăpotențialii clienți, tu poți fi cel care îi atragecătre afacerea ta. 
 În acest moment conținutul vinde. Oamenii vor cumpăra de la tine pentru că i-ai ajutat, pentru că le-ai transmis senzația că te pricepi, si știi despre ce vorbești.
Cu cat o industrie este mai competitiva, cu atat este mai greu sa te diferentiezi fara o promovare corespunzatoare. Adunand date interesante despre industria ta sau a clientilor tai,prezentand totul intru-un mod inovativ si fresh trecand dincolo de suprafata si intrand in detalii care conteaza, poti avea cheia succesului garantat!
În momentul de față, cele două platforme video care contează sunt YouTube și Facebook. YouTube încă este regele, dar video-urile pe Facebook, în special cele care ating o coardă emoțională,sau aduc umorul in prim plan pot ajunge la foarte mulți oameni într-un timp foarte scurt. Din experiență proprie chiar și video-urile „normale”, adică cele care nu au neapărat potențial de viralitate, ajung la de patru ori mai mulți oameni decât postările de tip imagine sau link.
Pe Facebook tind să funcționeze cel mai bine video-urile scurte de aproximativ un minut, pe când pe YouTube putem crea conținut și mai lung, de 6-12 minute, atât timp cât acesta este interesant.
Statisticile arată că în viitor, mare parte din timpul pe care îl vom petrece online va fi urmărind video-uri. Viteza internetului crește, instrumentele pentru crearea acestui tip de conținut devin mai accesibile, video-ul ne angrenează mai multe simțuri față de un text scris sau de o imagine. Dar si combinand toti acesti 3 pasi(video+foto+text) aduce un plus de originalitate si implicare pentru afacerea ta.
Dacă vrei să rămâi relevant în viitor, trebuie să te pregătești și să investești în această formă de conținut.
Ideea folosirii produsului pentru promovarea afacerii este nouă pentru domeniul marketingului online, iar în România aproape inexistentă. Aceasta are legătură cu conceptul de growth hacking, o abordare nouă în marketing. Cei care folosesc acest concept spun să lăsăm la o parte manualul clasic de marketing și să îl înlocuim doar cu ceea ce este testabil, măsurabil și scalabil. Aceștia spun că produsul/serviciul pe care îl promovăm nu trebuie să fie ceva pasiv, ci trebuie să joace un rol activ în creșterea afacerii tale.

0 130